Every little thing

Nu har det blivit sådär att jag använder mig av en låttitel till rubrik.. Ska försöka göra mig av med det ;p
Måndagen var en chill dag med mest information, slutade kl 12 och då gick jag och Ida en sväng på Kupolen i väntan på bussen. Jag köpte en jacka från Bik Bok som jag har tänkt att ha till höstjacka. Den är ju ganska tunn, men jag kan ha en varm tröja under iaf. Ida handlade desto mer ;)

Jag hade tänkt att åka och träna när jag kom hem, men jag fick ju lov att ändra min masagetid med för gympan började igår, tisdag. Så jag fick komma kl 19 samma dag istället! Så träningen inställd och åka och få massage, HALLELUJAH! :)
Vad välbehövligt det var! Jag får alltid beröm av Leif at jag tar hand om min själv så bra, och jag blir så glad varje gång! "du borde få betalt för att jag får massera dig!" hihi :) Underbara Leif!
Denna gång var jag lite stel, han kände att jag hade jobbat med hela arm-axel-skuldra och rygg parti på höger sida. Jag förklarade då att jag ridit dressyr med Nero och att jag fick jobba lite extra hårt med hans höger sida, vilket då blir min höger sida också. Men han knegade ut det på några min, som ny igen! :) Min högra rumpdel och vänster vad var också väldigt ledsna, haha. Jag brukar alltid vara knölig i vänster vad. Men idag var det värsta jag känt! Det var t o m så att det gjorde lite ont :p Men det är ändå skönt när det känns! love it.

Jag kände mig verkligen som NY när han var klar, han är magisk alltså! Jag längtar redan till nästa gång jag får äran att komma dit och bli omhändertagen!

Tisdag i skolan började vi smått med att introducera ämnet Organisationsteori som hör till kursen Företagsekonomi. Och det känns helt okey. Det var ju inga svåra grejer vi började med, men det känns bra att hänga med från början! Vi hade 2 lektioner och sedan var det fotografering för passer-kortet. Vi skulle egentligen fota oss idag, onsdag, men lärarna hade fixa så vi fick göra det igår. Vi hade ju inga lektioner idag. 5 av 5 till lärarna!

Nu ska jag åka till Lundells och köpa lite pennor och annat jag behöver för studierna. Sedan ska jag åka och pumpa på gymet! Var några dagar sedan sist nu! Behövligt :) Sen ska jag försöka ta tag i städningen här hemma. Dammsuga och torka golven. Tänkte också byta sängkläder.

Henrik åker till göteborg idag och är borta till lördag kväll. Hatar att sova ensam. Fyfan :( Men det får gå! Han ska iväg till Gbg 8 ggr under hans skolår. Men jag kommer nog ha mycket för mig när han är borta, typ plugga! :)

Ikväll är det hoppträning igen, får se om Nero är lite mer på humör idag. Men han är altid duktig och kämpar ändå, så en guldstjärna till prinsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0