Heja heja

Har hunnit med en del idag!
Krister ringde och bad mig ta Hector då han fick extra arbete på jobbet, så det blev lite ändrade planer.

Men egentligen inget stort. Jag åkte och handlade mina grejer på Lundells, överstrykningspennor, små lappar att kunna sätta i boken för att snabbt slå upp det jag vill kolla och lite pennor. Sedan hämtade jag Hector, brummade vidare till Carola och hämta min fukt. Sedan blev det ett snabbt pass på Life'n'Joy då jag hade Hector i bilen. Istället för att kondition direkt efter passet där så åkte jag hem och cyklade en sväng med Hector i skogen. 2 flugor i en smäll så att säga :)

Nu håller jag på att koka lite soppa till mig till lunch. Sedan ska jag dammsuga och torka golv och lite så. Har rivit ur sängkläderna också. I med nya fina från IKEA :)

Time to go, catch y'all later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0