Life is a highway


(Min dator cpade sig så inlägget blev aldrig publicerat, men sparat iaf. Här kommer det :))

Har varit en ganska så bra dag. Jobbet gick väl sisådär. Fick höra att de som beställt frukost 7.30 imorgon ville äta 07.00 istället. Frukosten öppnar egentligen 08.00.. Så jag blev lite sur faktiskt att receptionen lovade ut det utan att ens höra med mig.. Men inget att göra åt. Min extra halvtimme med sömn får jag lägga mig tidigare istället. :(

Men efter jobbet åkte jag och drack en kaffe hos Stålbergs, sedan drog jag och tränade ett pass på Life'n'Joy. Det gick GRYMT!! :)
I helgen ska jag ta hand om Nero, så inget gym. Jobbar mina två sista dagar som frukostvärdinna lördag-söndag också.

Nu ska jag ta en kvällsprom med Hector, sedan ska han till Åkerö. Henrik ska åka crosstävling och jag ska jobba så då får Hector åka dit. Mamma är ju hemma nu så :)

(Här kommer dagens uppdatering;))

Jobbet idag gick bra, fick sluta en timme tidigare, skönt :) Så nu ska jag åka till stallet och göra klart att åt Nero, sedan rida ett dressyrpass tror jag. Det behövs!! :) Min Henrik är ju och tävlar i Gävle idag, och har gått till finalen!!! Han åker den nog nu. Roligt att han åker mer och mer, han är ju grym, min man! ;D

Uppdaterar kanske efter ridningen, ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0