Härliga fredag?

Hej på er people!
Jag har dragit på mig en förkylning, men jag känner mig MYCKET bättre än imorse. Det var t o m så Henrik sa åt mig att jag nog borde sova vidare när min klocka ringde. Jag kände efter och sov en timme till. Då ringde klockan på halv 8. dags att gå upp! Jag gick först ut med Hector, och efter morgonpromenaden så kände jag mig mycket piggare. Grymt skönt. Frukost till både mig och Hector för att jag sedan begav mig till frisören.
Så nu är jag nyklippt och nyfärgad, grymt nöjd! :) Andréa är så grym!

Just nu sitter jag i Åkerö och ska bli bjuden på lunch och vi ska skype-dejta med mamma som är i Kina! Men hon kommer hem imorgon :) Jag har skrivit ut alla domarmallar till fredagstävlingen i em. Ska bli kul, känner att jag behöver döma, så jag inte glömmer det!
Efter tävlingen ska jag hem till Lisa på lite tjej middag. Tror inte vi kommer dra någonstans, men Lisa sa att vi får se hur alla vill göra! Dessutom måste man ju faktiskt inte följa med ut om man inte vill och alla andra vill. Tänkte på min förkylning, det känns bra nu! Men ja, vi får se hur kvällen slutar! Även om vi drar ut ska jag ta det lugnt på drickfronten. Man måste vara rädd om sin kropp :)
Jag ska dessutom jobba imorgon på matchen så känns inge kul att vara trött och hängig när man ska jobba i ett högt tempo!

Nu är maten klar och mamma väntar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0