Onsdag och rusk

Hej people.
Inatt har det varit lite sådär att sova, jag var riktigt trött igår kväll, har dragit på mig en förkylning tror jag. Så det var mest jobbigt att andas för att näsan var helt igen täppt.. Men jag kände mig ovanligt pigg när Henrik åkte till jobbet. Jag låg kvar och snosade till ungefär kvart över 7 då tyckte Hector det var dags för morgon-kissning och frukost. Såkilade ner, släppte ut honom och gjorde iordning hans mat. Sedan snarkade han i soffan en stund innan vi nu har gått en långpromenad på över 1 timme. Det var jätte skönt! Vi är båda trött i kropp och knopp tror jag. ;) Jag tränade inkallning och att "kurra-gömma" hela promenaden. Nu ligger en han vid mina fötter och är allmänt nöjd med livet tror jag :)

Jag ska ta och plugga nu en stund, få i mig lite lunch och sen är det gympa och hoppning på schemat. Ska försöka leta på några gamla tentor att göra nu!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0