15 januari

Hej gott folk!
Måste bara inleda med att jag satt och läste det senaste inlägget jag skrev. Och jag undrar bara hur jag kunde stava så fenomenalt som ships? Hahaha. När jag läste meningen så blev jag så paff att det var ett s och inte ett c så jag blev tvungen att fundera vad som var fel till och med. :p Sådär, nu vet ni det också. Lite rolig fakta såhär på söndags em.
Vad har hänt sen senast då? Hoppningen har dragit igång igen. Och bästa Sandra lånar som vanligt ut sin pärla till mig. Och i onsdags gick jag prova på "lite höjder" med Viva. Det var en serie på medellinjen som gällde. Till höger om serien så var det 3 galoppbommar som var till för att känna och hitta rytmen i galoppen. Och till vänster var det en böjd ridväg med 2 räcken. så "snett igenom"-räcke-3 galopp-"snett igenom" ut mot långsidan igen-räcke. Serien i mitten var det trav in, studs, 1 galopp, hinder och avslut med en oxer. Och jag fick hoppa upp mot en 110-115 iaf. Super skoj! :) Enligt Sara var det den bästa träningen för mig och Viva hittills. Jätte kul o få sådan feedback! Man blir så glad att man gör något rätt! :)
TACK Sandra för att jag får rida din häst, PUSS<3

Igår var det jobb från 12.30 och jag stämplade ut runt 20.30. Kom hem och tog det lite lugnt, innan läggdags runt 12-slaget. Idag har det inte hänt så mycket mer än att jag har tagit en långpromenad med lilleman, ätit lunch i Västannor och ska väl försöka få lite plugg gjort nu kanske. Blir nog en sväng på gymet också. Måste få bort min träningsvärk i benen nu alltså!! Olivia skrattade åt mig på jobbet igår.. "du går ju för fan inte riktigt, HAHAHA!" Tack, jag vet! ;)

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0