18 januari

Hej people.
Äntligen är höstterminen för skolan slut. Men vårterminen börjar igen nästa vecka på måndag. Bara att kämpa en termin till innan det blir sommar och jobb! Skönt med lite omväxkling. Dessutom ska jag få jobba med bästa kollegorna på Arenan, YEHA! :).
Ingen hoppning ikväll då underlaget på ridskolan har bytts ut och Sara var osäker på om de skulle hinna bli klara till våra hopplektioner, så vi får hoppa på söndag istället. Kl 12 ska jag och Viva hoppa:)

Igår var jag och Sandra ute på en skogstur, och tror både Challe och Viva var lyckliga upp över öronen att då ut ich galoppera för glatta livet! Dessutom tror jag en viss Sandra var minst lika lycklig hon ;) Det är så roligt när hon rider Challe, för så fort han börjar bocka och dra iväg, det enda hon gör är att skratta. Jag tänkte köra lite fint på att mjuka upp med lugn galopp och sedan övergå till lite snabbare, men nejdå. Här kör vi fullt ös medvetslös på en gång ;) Bus hästar! Dock så fick Challe sig en dänga på vänster bak av Viva då vi hade hoppat en stock och jag stannade och väntade, sen kom Challe och Sandra lite snabbare än jag hann reagera på, så Viva skickar iväg bakbenet som en jävla blixt och BANG så fick Challe sig en kyss.. :( Stackarn <3 Som tur var verkade han inte ett dugg bekymrad själv. Det blev en liten repa, men ingen större fara, och han blev inte halt. :)

Nu ska jag och Hector åka till Åkerö och lämna volvon för att bli upphämtade av Henrik. Därefter åker vi mot Borlänge och lämnar av Henrik vid tåget som rullar mot Götet. Det suger tycker jag! Men han är hemma på lördag igen. Jag kommer antagligen ha fullt upp iaf. (så jag inte märker att han är borta knappt, dock blir det ensamt att sova..) Men imorgon är det hemtenta HELA dagen (hela dygnet). Tentan öppnat 10.00 imorgon och stänger igen 10.00 på fredag. Så man har ett helt dygn på sig att skriva. Dock tror jag att jag ska ta och köra ett fight it pass med Sandra emellan som lite energi påfyllning. Funderar på att avboka Zumban ikväll. Känner mig inte hundra. Ingen feber som igår. Men det är nog mest att roliga veckan är påväg som spökar i vilket fall. Men även om det är det febern beror på ska man inte träna. Jag får prova på Zumban nästa vecka istället :)

Nu måste jag sticka! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0