2 januari

Aloha!
Sitter i soffan och degar med Dixie, hon kom hit igår! Hon är allt bra mysig alltså :) Snart kommer Hector också! Då ska jag ta en långpromenad med dem båda. Men sen åker Dixie hem på eftermiddagen. Så då blir det bara Hector som är här :)
Vårat nyår blev alldeles perfekt. Drog ut till Saras föräldrars "stuga" ute i Rog, utanför Bjursås. Vi anlände vid 4-5 på eftermiddagen och då bytte jag och och sminkade mig eftersom jag var för lat för att göra det innan vi åkte. :p Sen tog vi tjejor varsitt glas vin och grabbarna högg in på ölen. Vi satt bara och myste med lite ships och dipp och kollade bilder från Grekland när Sara, Stefan, Henrik och Kenneth var där. Jag vill också utomlands!!! :) Det fanns en del roliga bilder också ;) Effer lite roliga historier och massa skratt blev det dags för förrätten, den var grym! Snittar med parmaskinka, ost, sallad och bröd. MUMMA KARDEMUMMA! Sedan var grabbarna så duktiga och gjorde all varmrätt, grymma! :) Potatisgratäng, rostbiff och rödvinssås. Jag hade kunnat äta tills jag stupade, men efterrätten skulle ju få plats.. Cheesecake! Så det var inte alltför hemskt att lämna plats för den, för jag tog ju dessutom 2 bitar. ;)
12-slaget bjöd på lite "åska" för det var det enda man kunde se på himlen. Var så molnigt så man såg inte raketerna utan det blixtrade till lite på himlen. Men det var mysigt ändå. Efter 12 slaget totalt dog all min energi så jag blev nerbäddad, dock med kläderna på. Så ni kanske undrar hur mycket jag drack egentligen? Men jag lovar, det var inte drickan. Ni kan ju fråga min mor om när jag hamnar i detta "tillstånd". Haha. "När du väl blivit sådär trött, går det knappt att väcka liv i dig!" ;) Jag sov som en gudinna den natten!
Nyårsdagen skulle jag och Ingrid plugga tänkte vi, göra klart externa redovisnings-grejen. Men såklart ville ingenting fungera för oss så jag fick ladda hem det där jävla programmet när jag kom hem, då fungerade det klockrent.. Hmm.. :p Så Ingrid kommer hit imorgon så ska vi göra den innan jag sticker på massage till Leif. SOm han har varit saknat! JAG LÄNGTAR!!

Dags att fika lite, fast iofs är det snart lunch? Kanske tar något lite för jag är hungrig igen...
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0