Rubriklös

Har setat några minuter nu och klurat på någon bra rubrik. Vilket blev resultatet ovan. Hade ingen lust att skriva vilken dag det var heller. Då kan det lika gärna stå sådär.. Kul tjej, jag vet :)

Vaknade imorse med smärta, fyfan. Min nacke/axel/skuldra har kanske lessnat på mig totalt nu. Så ska ta tag i detta och RINGA på måndag. Jag kan verkligen inte få en humm om vart smärtan kommer ifrån. Jag skulle gissa att det antingen är mitt snea bäckene. Men det skulle också kunna vara från när Bunen drog omkull mig för några vintrar sedan och jag blev släpandes efter.. Jag hade ju förskjutit min skuldra då. Eller jag och jag. Haha. Hur som helst så hoppas jag de i Insjön kan hjälpa mig att hitta vart det kommer ifrån. För just nu är det uppifrån nacken, ner i skulderbladet och ut i axeln. Har blivit svårt att göra vissa rörelser och det smärtar till och med när jag andas. :/ BLÄ!

Nu har jag gjort min sista tenta för denna termin i onsdags. HOPPAS på att både juridik- och statistiktentan gick bra så jag slipper omtenta i augusti! Please?

Ska ha hand om Zorpis mån-tis och tors-lör. Får se hur min axel tycker om att mocka.. Men om det av någon anledning inte skulle fungera så får jag helt enkelt säga till Emma att kanske hennes mamma kan fixa. Känns så himla taskigt när jag lovar, dessutom är det deras studentvecka nästa vecka. Då ska man få ha kul! :) Men tänkte känna hur det känns och blir det sämre så får jag lov att vara en taskmört. Men Emma är en sådan snäll tjej att jag vet att det inte skulle vara nå problem. Men jag hoppas att jag ska kunna stå till tjänst hela veckan!! :)

Nu ska jag göra något mer vettigt. Vet dock inte vad det skulle vara... :)
kram!



Saknar att terrängträna. Jag längtar sååå till dagen jag får en egen pålle. Men jag vill inte spola fram tiden. Jag har lärt mig så mycket genom att få rida andras underbart fina hästar. Sen att ha ridit massa år på ridskolan. Det ger så mycket, mycket mer än man tror! :)
Så TACK till alla fina ridskolehästar, privat hästar och ägare, som har gett mig privilegiet att rida och lära mig massor, massor! :)
Bilden är på mig och Nero (äg. Katrinne Bylund) från Hofors, juni 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0